Mari Mendengar Ayat Suci Al-Quran dan Hayati Terjemahannya

Listen to Quran

Thursday, October 8, 2009

Tahniah buat semua bakal2 9M !!!! (My CW lesson #1)

Salam,
Teruja dengan kejayaan rakan2 yang mengambil CW test pada 7/10 tempohari...Belum terlambat untuk mengucapkan tahniah bagi meraikan kejayaan rakan2 yang telah lulus terutama sekali kepada Pak Presiden PARTS kita , Pak Lop 9W2SLJ dan juga tidak lupa abang Zainal 9W2ZAE ...juga buat abang ZEK 9W2PRO yang blognya selalu kita kunjungi untuk membantu saya memulakan misi kearah memperolehi 9M in the next next next CW exam...Anda semua menjadi model inspirasiku...
Buat rakan2 yang tidak ada rezeki kali ini..pengalaman anda diperlukan untuk tips-tips berguna...bak kata pujangga 'Kejayaan tidak akan dikecapi jika kegagalan belum dilalui'
Semalam aku cuba buat aku punya 'kick-off' untuk 'misi' 2010 nanti...
Hari ini aku bermula dengan baik....Inilah first trial aku..

membuatkan aku lebih bersemangat tetapi biarlah berterusan..hehehe.harap2 rakan2 yang telah lulus dapat membantu memberikan banyak lagi tips...Belajar berguru dan tanpa guru adalah dua perkara berlainan..Selamat Menghafal Bunyi...
Nanti aku 'comeout' dengan satu projek elektronik untuk mengetuk dan mendengar bunyi...tungguuuu..untuk itu jnjl 73 de 9W2LCD.

2 comments:

AdminV17 October 9, 2009 at 10:17 AM  

InsyaAllah jika bermula awal dan berterusan dengan latihan mendengar pasti akan berjaya.

9W2PRO

Marn Natural Hair Growth Serum October 10, 2009 at 8:47 PM  

ya betul cakap PRO tu...ingat untuk membina masa hadapan hendaklah bermula hari ini.Insyaallah jika ada berusaha kearah itu kejayaan pasti menjadi milik anda.

  © Blogger template The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP